16.000 producten

Hoge leverbetrouwbaarheid

Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis

Klantenservice

Klantenservice


Veelgestelde vragen

Account aanvragen

Heeft u nog geen account bij ons? Dan kunt u dat hier aanvragen. Bent u niet in het bezit van alle gegevens? Vraag het account aan en wij nemen contact met u op, om de gegevens aan te vullen.

Na uw aanvraag zullen wij zo snel mogelijk een account voor u aanmaken.

Product retour sturen

Heeft u een product ontvangen dat niet helemaal naar wens is? Producten die niet aan uw verwachting voldoen, kunnen binnen 14 dagen na aankoop kosteloos retour worden verzonden. RVG producten zijn hiervan wettelijk uitgesloten.

U kunt een product op twee manieren retour melden bij ons. Via dit retourformulier of telefonisch (0345 – 57 39 99).

Nadat een product retour is gemeld, zullen wij een afhaalopdracht voor u aanmaken. Onze vervoerder zal vervolgens het product, op de gewenste datum, bij u afhalen. U ontvangt altijd een bevestiging voordat een afhaalopdracht definitief is aangemaakt.

Levertijd

De huidige voorraadstatus wordt aangetoond door middel van een groen en een rood bolletje. Een groen bolletje betekent dat wij het product, voor 16:00 uur besteld, de volgende dag bij u kunnen leveren. Een rood bolletje betekent dat het product op dit moment niet in ons magazijn ligt. De meeste producten kunnen wij binnen een week leveren.


Benieuwd naar een levertijd? Wij informeren u graag.

Openingstijden

Website

Via onze website kunt u 24/7 bestellingen plaatsen.

Telefonische bereikbaarheid

Maandag: 08.30 - 17.30 uur

Dinsdag: 08.30 - 17.30 uur
Woensdag: 08.30 - 17.30 uur
Donderdag: 08.30 - 17.30 uur
Vrijdag: 08.00 - 17.00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Ik kan een product niet vinden op de website

Kunt u een product niet op onze website vinden? Wij helpen u graag zoeken naar het juiste product. Als wij het product niet in ons standaard assortiment hebben, kunnen wij het vaak speciaal voor u bestellen.

Account

Account aanvragen

Heeft u nog geen account bij ons? Dan kunt u dat hier aanvragen. Bent u niet in het bezit van alle gegevens? Vraag het account aan en wij nemen contact met u op, om de gegevens aan te vullen.

Is het mogelijk om mijn orderhistorie te bekijken in het account?

Ja, dit is mogelijk. Nadat u bent ingelogd ziet u rechtsboven op onze website 4 icoontjes staan. Onder het kopje ''Mijn Corim'' staat uw orderhistorie.

Kan ik zien wat er nog in backorder staat?

Ja, dit is mogelijk. Uiteraard proberen wij in eerste instantie backorders te voorkomen. Helaas kunnen wij niet al onze 15.000 producten direct uit voorraad leveren, daarom kunt u zien wat er nog in backorder voor u staat. 


Nadat u bent ingelogd ziet u rechtsboven op onze website 4 icoontjes staan. Onder het kopje ''Mijn Corim'' staat ''In nota genomen''. Hier ziet u een overzicht van uw backorders. Let op, speciaal bestelde artikelen staan hier niet tussen.

Kan ik mijn facturen in mijn account zien?

Ja, dit is mogelijk. Nadat u bent ingelogd ziet u rechtsboven op onze website 4 icoontjes staan. Onder het kopje ''Mijn Corim'' staat ''Facturen''. Hier ziet u een overzicht van uw facturen.

Retourneren

Product retour sturen

Heeft u een product ontvangen dat niet helemaal naar wens is? Producten die niet aan uw verwachting voldoen, kunnen binnen 14 dagen na aankoop kosteloos retour worden verzonden. RVG producten zijn hiervan wettelijk uitgesloten.

U kunt een product op twee manieren retour melden bij ons. Via dit retourformulier of telefonisch (0345 – 57 39 99).

Nadat een product retour is gemeld, zullen wij een afhaalopdracht voor u aanmaken. Onze vervoerder zal vervolgens het product, op de gewenste datum, bij u afhalen. U ontvangt altijd een bevestiging voordat een afhaalopdracht definitief is aangemaakt.

Retourvoorwaarden

U heeft een product ontvangen dat niet helemaal naar wens is. Uiteraard kunt u het product retour naar ons verzenden.

Producten die niet aan uw verwachtingen voldoen, kunnen binnen 14 dagen na aankoop kosteloos retour worden verzonden. RVG producten zijn hiervan wettelijk uitgesloten.

Product niet gevonden

Ik kan een product niet vinden op de website

Kunt u een product niet op onze website vinden? Wij helpen u graag zoeken naar het juiste product. Als wij het product niet in ons standaard assortiment hebben, kunnen wij het vaak speciaal voor u bestellen.

Levering

Levertijd

De huidige voorraadstatus wordt aangetoond door middel van een groen en een rood bolletje. Een groen bolletje betekent dat wij het product, voor 16:00 uur besteld, de volgende dag bij u kunnen leveren. Een rood bolletje betekent dat het product op dit moment niet in ons magazijn ligt. De meeste producten kunnen wij binnen een week leveren.

Benieuwd naar een levertijd? Wij informeren u graag.

Verzend/orderkosten

Alle bestellingen boven de € 50,- worden gratis geleverd. Onder de € 50,- berekenen wij € 4,- orderkosten.


Vervoerder

Onze bestellingen worden bezorgd door GLS.

Betaling

Betalingsmogelijkheden

Uw facturen kunt u op verschillende manieren bij ons voldoen.

1. Automatische incasso

Kiest u voor automatische incasso worden uw facturen automatisch geïncasseerd. Bij een automatische incasso ontvangt u 1% betalingskorting.

2. Handmatig overboeking

Kiest u voor handmatige overboeking dient u de factuur binnen 14 dagen te voldoen.

Betalingstermijn

Heeft u geen automatische incasso afgegeven, dan heeft u een betalingstermijn van 14 dagen op onze facturen.

Facturen

Digitale facturen

Onze facturen worden bij voorkeur digitaal verzonden. Wilt u een hardcopy factuur ontvangen? Dan kunnen wij de factuur met de bestelling mee verzenden.

Maandrekening

Wilt u niet van elke bestelling een factuur ontvangen? Kiest u dan voor een maandrekening. Aan het einde van de maand ontvangt u één overzichtsfactuur.

Geneesmiddelen

Geneesmiddelen

Corim Dental biedt u de mogelijkheid om geneesmiddelen te bestellen. De geneesmiddelen worden vervolgens ter hand gesteld door Apotheek De Betuwe, waar wij een samenwerking mee onderhouden. De facturering en bezorging zullen wij namens de apotheek verzorgen.

Voorraad

Voorraad

De huidige voorraadstatus wordt aangetoond door middel van een groen en een rood bolletje. Een groen bolletje betekent dat wij het product, voor 16:00 uur besteld, de volgende dag bij u kunnen leveren. Een rood bolletje betekent dat het product op dit moment niet in ons magazijn ligt. De meeste producten kunnen wij binnen een week leveren.

Benieuwd naar een levertijd? Wij informeren u graag.

Heeft u nog vragen?


Ons deskundige personeel staat voor u klaar en helpen u graag verder.

U kunt ons via onderstaande gegevens bereiken:

Whatsapp
06-30591176
 (alleen whatsapp)
Telefonisch
0345 57 39 99
Per mail
sales@corimdental.nl
Mijn winkelwagen

U heeft nog niks in uw winkelwagen.